Меню KDT
МЕНЮ

logo.jpg?_=1604979723

Астана қаласының №27 мектеп-лицейі 

Қасым Қайсенов атындағы №27 мектеп-лицей

  • kz
  • ru
  •  
    Меню школы

    Название страницы

    Менторинг жоспары 2020-202оқу жылына арналған

    Мақсаты : жас маманға деңгейлік курс бағдарламасын қолдану арқылы кәсіби әрекетінің жетістікке жетуінде көмек көрсету.

    Міндеттер:

    • Педагогтың үздіксіз біліктілігін және кәсіби-тұлғалық мәдениетінің жетілуін қамтамасыз ету, шығармашылық өсуіне, өзіндік дамуына, өзіндік білім алуына ықпал жасау.
    • Тәжірибе алмасуға жағдай жасау.

    Менторинг тақырыбы

    Өткізу күні

    Менторинг мақсаты

    Менторинг нәтижесі

    Жауаптылар


    1.

    Ментиді таңдау

    Қыркүйек айының басы

    Қамқорлықтағы мамандармен әңгімелесу, өзара серіктестік бойынша келісу

    Жас мамандар тізімін құру. Серіктестік жасауға келісу, менти тізімін бекіту ( жас мамандар)

     Директордың ҒЖЖ орынбасары,

    деңгейлік курстар мұғалімдері


    2.

    Сауалнама жүргізу /менитмен әңгіме

    Қыркүйек айының 4-ші аптасы

    Тәлімгердің оқыту мен білім берудегі кәсіби мәселелерді анықтау

    Сауалнама жүргізу, әңгіме,  кестені құру.

    Деңгейлік курстар мұғалімдері


    3.

    Тәлімгер сабақтарына қатысу

    Айына бір рет

    Тәлімгер сабақтарындағы оқушылардың оқу қызметтерінің себептерін зерттеу. Ментидің оқыту және білім берудегі мәселелерін анықтау

    Жазу,бақылау, бейнебаян

    Бекітілген тізім бойынша (жас маман– ментор)

    4.

    Тәлімермен кәсіби әңгіме (сабақтарды талдау)

    қазанның 4-ші аптасы

    Алдағы қызмет бағыттарын анықтау

    Сурет. Алдағы қызмет жоспарын реттеу.

    Бекітілген тізім бойынша(Жас маман– ментор)


    5.

    Ортақ жұмыс мақсаты, ортақ қызметтің мазмұнын және жоспарын құру

    қазанның 4-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалімдер менторингтің жылдық жоспарымен таныстырылды

    Директордың ҒӘЖЖ орынбасары, деңгейлік курстар мұғалімдері


    6.

    Оқу бағдарламалары мен жоспарлары. КТЖ қалай құру қажет

    Қарашаның 2-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Білім мазмұнын жаңарту бағдарламасын есепке ала отырып, қамқорлықтағы мұғалім КТЖ-дың құрылуын біледі

    Бокова Ф.Г., Садуова С., Садвакасова В.К.

    7.

    Заманауи сабақ. Ол қандай? (БлумТаксономиясы). Заманауи сабақ үлгілері

    Қарашаның 3-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалім заманауи сабақ үлгілерімен танысады

    Садбен Г.С,

    Мусина С.Х.,

     Калабаева А.К.

    8. 

    Сабақ мақсатын қалай қою қажет? SMART – мақсат дегеніміз не? Мұғалім ретінде өзімнің сабағымда оқушылардың бойында нені дамытқым келеді? (Сабақтың дифференцияланған мақсаты)

    Қарашаның 4-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалімдер Блум таксономиясын негізге алып, SMART- мақсат және оқыту нәтижесін қояды.

    Бекжанова С.Т.

    Сандыбаева Г.Т.

    Караснова Н.Н.

    9. 

    Критериалды ойлауын дамыту стратегиялар және әдістері

    Желтоқсанның 1-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалім сабақта қолдануға болатын түрлі стратегиялар мен әдістерді меңгереді

    Гаркушина Н.В., Кудайбергенова Ш.М.,

    Сарсенова Г.С.

    10. 

    Түрткі кезең немесе ойға шабуылды ұйымдастыру

    2-ші апта

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалім оқушылардың тақырыпты өзіндік, мұғалім көмегімен ашуға және мақсатты қоюға мүмкіндік беретін түрткі кезеңін ұйымдастыру

    Аршабаева Л.М.,

    Идрисова Ш.А.,  Бибатырова  К.Б.

    11. 

    Сабақтағы сараланған және жекелеген әдістер

    Желтоқсанның 3-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалім сараланған әдістің мағынасын ұғады және сараланған тапсырмаларды орындауға үйренеді

    Лан Н.Ю.

    12. 

    Сабақта топтық және жұптық жұмыстарды қалай ұйымдастыру керек

    Желтоқсанның 3-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалім топтық жұмыстарды ұйыдастыру туралы ақпарат алады

    Аршабаева Л.М.,

     Садуова С.,

    Мусина С.Х.

    13 

    Үй тапсырмасы және оның білімді игерудегі рөлі. Үй тапсырмасын тексеруді қалай ұйымдастыру қажет.

    Қаңтардың 2-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Қамқорлықтағы мұғалім оқу барысында үй тапсырмасының маңыздылығы туралы біледі   

    Сарсенова Г.С. Бекжанова  С.Т.,

    Гаркушина Н.В.

    14.

    Рефлексия, тиімді кері байланыс.

    Қаңтардың 4-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Мұғалім бірнеше әдістермен танысады және өзінің алдағы сабақтарында қолданады.  

    Лан Н.Ю.


    15.

    Сыныптағы психологиялық климат

    Ақпанның 1-ші аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби  әдістемелік көмек көрсету

    Мұғалім бірнеше әдістермен танысады және өзінің алдағы сабақтарында қолданады. 

    Исабаева Г.Т.

    16. 

    Тәлімгер сабақтарына қатысу

    Ақпанның 3-4 аптасы

    Тәжірибе алмасуды бақылау

    Қамқорлықтағы мұғалім оқыту мен білім беруде жаңа әдістерді енгізуді көреді

    3-деңгей мұғалімдері

    17. 

    Тәлімгер сабақтарын конспектілеу

    Ақпанның 4-ші аптасы

    1-наурыз

    Тәжірибелік көмек

    Сабақ конспектісін дайындау

    Деңгейлік курстар мұғалімдері және жас мамандар

    18. 

    Тәлімгер сабақтарын жүргізу және тәлімгердің бақылауы

    2-3 наурыз

    Сәуірдің 1, 2, 3 –апталары

    Оқыту және білім беруде жаңа әдістерді енгізу

    Фото, бейнебаян, сабақты талдау

    Деңгейлік курстар мұғалімдері және жас мамандар

    19. 

    Тәлімгердің жүйелі сынды қолдану арқылы сабақтарды талдауы

    Сәуірдің 4-ші аптасы

    Тәлімгердің педагогикалық тәжірибенің өзгеру динамикасын диагностикалау

    Фото, рефлексивтік күнделік.

    Деңгейлік курстар мұғалімдері

    20. 

    «Менторинг үрдісінің нәтижесі, қорытындысы» дөңгелек үстел.

    Мамырдың 1-2 аптасы

    Қамқорлықтағы мұғалімнің жұмыстың аяқталғаны кезіндегі шығарған қорытындысы. 2017-2018 оқу дылындағы менторингті талдау  

    Ментор мен тәлімгердің есебі

    Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары

    21. 

    Алдын ала жоспарлау

    Мамыр - тамыз

    Консультация

    Келес жылға арналған жоспарды түзету

    Деңгейлік курстар мұғалімдері, ӘБ отырысы

    Полезные ссылки