№
|
Менторинг тақырыбы
|
Өткізу күні
|
Менторинг мақсаты
|
Менторинг нәтижесі
|
Жауаптылар
|
1. |
Ментиді таңдау
|
Қыркүйек айының басы
|
Қамқорлықтағы мамандармен әңгімелесу, өзара серіктестік бойынша келісу
|
Жас мамандар тізімін құру. Серіктестік жасауға келісу, менти тізімін бекіту ( жас мамандар)
|
Директордың ҒЖЖ орынбасары,
деңгейлік курстар мұғалімдері
|
2. |
Сауалнама жүргізу /менитмен әңгіме
|
Қыркүйек айының 4-ші аптасы
|
Тәлімгердің оқыту мен білім берудегі кәсіби мәселелерді анықтау
|
Сауалнама жүргізу, әңгіме, кестені құру.
|
Деңгейлік курстар мұғалімдері
|
3. |
Тәлімгер сабақтарына қатысу
|
Айына бір рет
|
Тәлімгер сабақтарындағы оқушылардың оқу қызметтерінің себептерін зерттеу. Ментидің оқыту және білім берудегі мәселелерін анықтау
|
Жазу,бақылау, бейнебаян
|
Бекітілген тізім бойынша (жас маман– ментор)
|
4. |
Тәлімермен кәсіби әңгіме (сабақтарды талдау)
|
қазанның 4-ші аптасы
|
Алдағы қызмет бағыттарын анықтау
|
Сурет. Алдағы қызмет жоспарын реттеу.
|
Бекітілген тізім бойынша(Жас маман– ментор)
|
5. |
Ортақ жұмыс мақсаты, ортақ қызметтің мазмұнын және жоспарын құру
|
қазанның 4-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалімдер менторингтің жылдық жоспарымен таныстырылды
|
Директордың ҒӘЖЖ орынбасары, деңгейлік курстар мұғалімдері
|
6. |
Оқу бағдарламалары мен жоспарлары. КТЖ қалай құру қажет
|
Қарашаның 2-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Білім мазмұнын жаңарту бағдарламасын есепке ала отырып, қамқорлықтағы мұғалім КТЖ-дың құрылуын біледі
|
Бокова Ф.Г., Садуова С., Садвакасова В.К.
|
7.
|
Заманауи сабақ. Ол қандай? (БлумТаксономиясы). Заманауи сабақ үлгілері
|
Қарашаның 3-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалім заманауи сабақ үлгілерімен танысады
|
Садбен Г.С,
Мусина С.Х.,
Калабаева А.К.
|
8. |
Сабақ мақсатын қалай қою қажет? SMART – мақсат дегеніміз не? Мұғалім ретінде өзімнің сабағымда оқушылардың бойында нені дамытқым келеді? (Сабақтың дифференцияланған мақсаты)
|
Қарашаның 4-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалімдер Блум таксономиясын негізге алып, SMART- мақсат және оқыту нәтижесін қояды.
|
Бекжанова С.Т.
Сандыбаева Г.Т.
Караснова Н.Н.
|
9. |
Критериалды ойлауын дамыту стратегиялар және әдістері
|
Желтоқсанның 1-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалім сабақта қолдануға болатын түрлі стратегиялар мен әдістерді меңгереді
|
Гаркушина Н.В., Кудайбергенова Ш.М.,
Сарсенова Г.С.
|
10. |
Түрткі кезең немесе ойға шабуылды ұйымдастыру
|
2-ші апта
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалім оқушылардың тақырыпты өзіндік, мұғалім көмегімен ашуға және мақсатты қоюға мүмкіндік беретін түрткі кезеңін ұйымдастыру
|
Аршабаева Л.М.,
Идрисова Ш.А., Бибатырова К.Б.
|
11. |
Сабақтағы сараланған және жекелеген әдістер
|
Желтоқсанның 3-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалім сараланған әдістің мағынасын ұғады және сараланған тапсырмаларды орындауға үйренеді
|
Лан Н.Ю.
|
12. |
Сабақта топтық және жұптық жұмыстарды қалай ұйымдастыру керек
|
Желтоқсанның 3-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалім топтық жұмыстарды ұйыдастыру туралы ақпарат алады
|
Аршабаева Л.М.,
Садуова С.,
Мусина С.Х.
|
13 |
Үй тапсырмасы және оның білімді игерудегі рөлі. Үй тапсырмасын тексеруді қалай ұйымдастыру қажет.
|
Қаңтардың 2-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Қамқорлықтағы мұғалім оқу барысында үй тапсырмасының маңыздылығы туралы біледі
|
Сарсенова Г.С. Бекжанова С.Т.,
Гаркушина Н.В.
|
14.
|
Рефлексия, тиімді кері байланыс.
|
Қаңтардың 4-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Мұғалім бірнеше әдістермен танысады және өзінің алдағы сабақтарында қолданады.
|
Лан Н.Ю.
|
15. |
Сыныптағы психологиялық климат
|
Ақпанның 1-ші аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімге кәсіби әдістемелік көмек көрсету
|
Мұғалім бірнеше әдістермен танысады және өзінің алдағы сабақтарында қолданады.
|
Исабаева Г.Т.
|
16. |
Тәлімгер сабақтарына қатысу
|
Ақпанның 3-4 аптасы
|
Тәжірибе алмасуды бақылау
|
Қамқорлықтағы мұғалім оқыту мен білім беруде жаңа әдістерді енгізуді көреді
|
3-деңгей мұғалімдері
|
17. |
Тәлімгер сабақтарын конспектілеу
|
Ақпанның 4-ші аптасы
1-наурыз
|
Тәжірибелік көмек
|
Сабақ конспектісін дайындау
|
Деңгейлік курстар мұғалімдері және жас мамандар
|
18. |
Тәлімгер сабақтарын жүргізу және тәлімгердің бақылауы
|
2-3 наурыз
Сәуірдің 1, 2, 3 –апталары
|
Оқыту және білім беруде жаңа әдістерді енгізу
|
Фото, бейнебаян, сабақты талдау
|
Деңгейлік курстар мұғалімдері және жас мамандар
|
19. |
Тәлімгердің жүйелі сынды қолдану арқылы сабақтарды талдауы
|
Сәуірдің 4-ші аптасы
|
Тәлімгердің педагогикалық тәжірибенің өзгеру динамикасын диагностикалау
|
Фото, рефлексивтік күнделік.
|
Деңгейлік курстар мұғалімдері
|
20. |
«Менторинг үрдісінің нәтижесі, қорытындысы» дөңгелек үстел.
|
Мамырдың 1-2 аптасы
|
Қамқорлықтағы мұғалімнің жұмыстың аяқталғаны кезіндегі шығарған қорытындысы. 2017-2018 оқу дылындағы менторингті талдау
|
Ментор мен тәлімгердің есебі
|
Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары
|
21. |
Алдын ала жоспарлау
|
Мамыр - тамыз
|
Консультация
|
Келес жылға арналған жоспарды түзету
|
Деңгейлік курстар мұғалімдері, ӘБ отырысы
|